نمونه تفسیر آزمون مکعب های کهس
نمونه آزمون مکعب های کهس |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 131 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3 |
نمونه تفسیر آزمون مکعب های کهس
تعداد صفحات: 3
نوع فایل: WORD
فایل شامل: مقدمه + نمونه اجرا شده + تفسیر نمونه اجرا شده
+ فایل هدیه:
راهنمای آزمون مکعب های کهس (7 صفحه)
قسمتی از متن:
سن عقلی آزمودنی برابر با 13 سال و 10 ماه است و در طول اجرای آزمون مکعب های کهس رفتار کاملا نرمالی داشت. آزمودنی با سرعت عمل بالایی توانست تا مرحله آخر امتیازات بالایی کسب کند. مجموع امتیازات کسب شده توسط آزمودنی معادل ..........
- ۰ ۰
- ۰ نظر
پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان
فقط سوالات 5 سال اخیر را مطالعه کنید و با استفاده از پک ها نکات کلیدی و پر سوال را پاسخ دهید |
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 35199 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1000 |
پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان
- ۰ ۰
- ۰ نظر
دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای در مشاوره و روانشناسی
سه گام در نهادینه سازی اخلاق تعریف اخلاق حرفه ای رفتار اخلاقی اجزاء رفتار اخلاقی اصول پنج گانه اخلاقی در مشاوره و روانشناسی کیچنر 1984 مشاوره و روانشناسی دوراهی های اخلاقی در مشاوره مسائل اخلاقی در مشاوره ارزش ها در مشاوره و روانشناسی راهکارهای برخورد با تضاد ارزش بین مشاور و مراجع ده ارزش اساسی برای داشتن سبک زندگی سالم روانی تصمی |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1739 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 43 |
1- چرا اخلاق حرفه ای ، مهم است؟
2- آخرین چالش اخلاقی که درمشاوره با آن برخورد کردیده اید ، چه بود؟
3- بنظر شما بهترین راهکار برای برخورد با چالش های اخلاقی در مشاوره چیست؟
4 - انتظار شما از جلسه ی امروز چیست ؟
هدف از این جلسه :
بیان ضرورت پرداختن به اخلاق حرفه ای اصول پنج گانه اخلاقی در مشاوره و روانشناسی اساسی ترین مسائل اخلاقی در مشاوره شامل :
1- ارزش ها
2- تصمیم گیری
3- رازداری
4- روابط دوگانه
5- حقوق مراجعان
6- صلاحیت مشاور
7- آموزش مشاور
8- نظارت مشاوره ای
ضرورت پرداختن به اخلاق حرفه ای :
1- مزیت و فضیلت برای درمانگر: هدف اخلاق، تعالی و توسعه ی انسانی است. صرفاً به دلیل انسان بودن، در قبال خود و دیگران مسئولیت اخلاقی داریم. نقش اخلاق حرفه ای آن است که با بهبود عملکرد امروز، ادامه فعالیت فردا را تضمین می کند. (در کشورهای توسعه یافته بازای هر هزار نفر یک مشاور و در ایران به ازای هر 25 هزار نفر یک مشاور وجود دارد،افروز،1385) 2- جلب اعتماد : برای اینکه یک حرفه بتواند اعتماد محیط را جلب کند باید پیش بینی پذیر باشد؛ به این معنی که مراجعان قادر باشند عملکرد مشاوران و روانشناسان را در خصوص استیفای کلیه حقوق خود ،پیش بینی کنند. چرا ما به بانک اعتماد می کنیم؛ زیرا رفتارهای بانک دقیقاً برای ما قابل پیش بینی است.
تاریخچه اخلاق حرفه ای :
1- اولین بار بقراط (حدود 2300سال پیش) سوگند نامه پزشکی را به عنوان اولین منشور اخلاق حرفه ای تدوین کرد . 2-انجمن روانشناسی آمریکا ( (APA در سال 1953 اولین نسخه اصول اخلاقی خود را تدوین کرد که تا سال 2002 چهار بار ویرایش شده است . انجمن مشاوره آمریکا(ACA) در سال 1961 میلادی ، اولین نسخه اصول اخلاقی خود را تدوین کرد که تا سال 2005 ، پنج بار ویرایش شده است .
- ۰ ۰
- ۰ نظر
پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش |
دسته بندی | پکیج های درمانی روانشناسی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 16 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
ویژگی های فایل:
شامل 9 جلسه درمانی
بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه
7 صفحه ورد قابل ویرایش
با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5
دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA
این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط میباشد.
فهرست مطالب:
جدول خلاصه جلسات شامل عنوان هر جلسه و زمان آن
جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
جلسه سوم: تصور کردن
جلسه چهارم: ترسیم صورت
جلسه پنجم: ترسیم تعاملی صورت
جلسه ششم: ترسیم بدن یکدیگر
جلسه هفتم: تهیه پتو بصورت گروهی (نقاشی بر پارچه)
جلسه هشتم: جعبههای دوستی
جلسه نهم: نمایش هنر
منابع
نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:
جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ
ماژیک
روش:
لامپها را خاموش کرده و به یکی از کودکان بگوید یک چراغ قوه را نگه دارد در حالی که کودک دیگر جلوی کاغذ ایستاده و سایه را ایجاد کرده، کودک دیگر باید سایه را ترسیم کند. سپس کودک میتواند نقاشی را با جزئیات داخل بدن و لباس پر کند (میتوانید به کودکان دیگر بگویید که جزئیات بدن دوستان خود را پر کنند)، این کار تا جایی ادامه دهید که همه کودکان نقاشی را بکشند. سپس درباره آن چه که انجام شد، به گفتگو بپردازید.
جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ ماژیک (یا هر وسیله مورد نیاز برای کشیدن)
روش:
کودکان به نوبت در ه حالتی که مایل هستند روی کاغذ دراز میکشند و بدن یکدیگر را ترسیم میکنند و داخل طرح را با جزئیات بدن همگروه پر میکنند. سپس کاغذ را بر دیوار بچسبانید و اجازه دهید که کودکان کار یکدیگر را ببینند، آن را توصیف کرده و راجع به آن صحبت کنند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر